Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Δρόσος: «Τιμή που συμμετείχα»

 Ο δρομέας μεσαίων αποστάσεων του Παναθηναϊκού, Κώστας Δρόσος τερμάτισε στη δεύτερη θέση στα 5.000 μέτρα κατά τον 30ο κλασικό Μαραθώνιο της περασμένης Κυριακής και μίλησε στην εφημερίδα «η Πράσινη» για την εμπειρία αυτή:

«Έγινε μια πολύ καλή κούρσα, με μεγάλη συναγωνισμό και είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη θέση που κατέλαβα. Ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν στα πλαίσια της προετοιμασίας μου, μιας και τρέχω στις 25 Νοεμβρίου στην Κύπρο.
Πάντοτε ο μαραθώνιος είναι κάτι ξεχωριστό για κάθε αθλητή μιας και πρόκειται για μια παράδοση πολλών ετών, που αναβιώνει κάθε χρόνο. 

Είναι τιμή μου που συμμετείχα και φέτος, ενώ είμαι πολύ χαρούμενος γιατί συμμετέχω τρία χρόνια, έχοντας τερματίσει άλλη μια φορά στη δεύτερη θέση και μία φορά πρώτος. Είμαι ευτυχισμένος που τερμάτισα δεύτερος στο Παναθηναϊκό Στάδιο, σε ένα αγώνισμα με αθλητές από όλον τον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!