Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Φιλόδοξες μεταγραφές ή Μπαλώματα της Τελευταίας στιγμής;;;;

 Με την ολοκλήρωση της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου, ο Παναθηναϊκός είναι σε θέση να ανακοινώσει τις ακόλουθες μεταγραφές:

  • Τον Nicky Kuiper, ο οποίος αποκτήθηκε με τη μορφή δανεισμού από την Τβέντε μέχρι τον Ιούνιο του 2013.
Οι δηλώσεις του Nicky Kuiper:«Έχω έρθει σε πολύ μεγάλο σύλλογο και είμαι έτοιμος να παίξω. Όλοι στην Ευρώπη γνωρίζουν τον Παναθηναϊκό. Μου δίνεται μεγάλη ευκαιρία, είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.», είπε αρχικά ο 23χρονος Ολλανδός άσος και πρόσθεσε: «Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να τα πάει καλύτερα. Είμαστε στην έβδομη θέση τώρα, αλλά το μήνυμα που θέλω να δώσω στον κόσμο, είναι να είμαστε επιτυχημένοι στο τέλος της περιόδου».
  • Τον Θανάση Ντίνα που αποκτήθηκε από την Παναχαϊκή και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 3,5 ετών.
Οι δηλώσεις του Θανάση Ντίνα: «Σίγουρα για κάθε ποδοσφαιριστή είναι όνειρο ζωής να πάει σε μία μεγάλη ομάδα. Από εκεί και πέρα πρέπει να αποδείξω ότι αξίζω να φοράω αυτή τη φανέλα. Δεν μπορώ με λόγια να πω κάτι. Το θέμα είναι να το αποδείξω μέσα στο γήπεδο. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».
  • Τον Παναγιώτη Σπυρόπουλο που αποκτήθηκε με μεταγραφή από τον Πανιώνιο.
  • Με μεταγραφή αποκτήθηκε από την Ισπανική Ουέσκα και ο Jokin Esparza
Oι δηλώσεις του Jokin Esparza:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε ένα σύλλογο τόσο μεγάλο όπως ο Παναθηναϊκός. Είμαι ευτυχισμένος και θα δώσω και εγώ ότι μπορώ για να πάμε ψηλότερα".
"Από τα λίγα που ήξερα και από αυτά που είδα είμαι εντυπωσιασμένος. Πρόκειται για ένα μεγάλο σύλλογο, ένας κλαμπ ιστορικό στην Ευρώπη με πολλές επιτυχίες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο".
"Στόχος μας είναι για φέτος να βγούμε στην Ευρώπη και να δημιουργήσουμε και πάλι μια δυνατή και ανταγωνιστική ομάδα"
 

Και οι τέσσερις νέοι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού μαζί με τον Yōhei Kajiyama που επίσης αποκτήθηκε κατά την ίδια μεταγραφική περίοδο, θα παρουσιαστούν επίσημα αύριο, στις 15:00 στα γραφεία της ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!