Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ, ΜΕ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ!

 Για τον Δημήτρη Διαμαντίδη πριν από έξι χρόνια μου μίλησε ένας καθηγητής πανεπιστημίου. Γάβρος μέχρι θανάτου. Τι μου είπε για τον μπασκετμπολίστα του Παναθηναϊκού; “Αυτό το παιδί είναι η απόλυτη προσωπικότητα αθλητή. Το χάρισμά του, που κρύβεται στον εσωτερικό του ουρανό και την εσωτερική του θάλασσα είναι το γονίδιο του πολεμιστή. Αυτό το σπάνιο γονίδιο, που λίγοι, ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο το διαθέτουν, ορίζει το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά, όλο τον ψυχισμό του Διαμαντίδη μέσα στον αγώνα...”

Ο άνθρωπος, ο φίλος μου, που δυστυχώς δεν υπάρχει πια στη ζωή, μου μιλούσε επιστημονικά. Και με αφορμή τον υπέροχο αυτόν αθλητή, τον Δημήτρη Διαμαντίδη, με ενημέρωσε ότι η επιστήμη μελετά, ερευνά περισσότερο, αφού έχει εντοπίσει ένα γονίδιο το οποίο κάνει τη διαφορά στον αθλητισμό, ιδιαίτερα στον ομαδικό αθλητισμό, ποδόσφαιρο, μπάσκετ κ.α.

Ατόφιο διαμάντι πολλών καρατίων είναι ο Δημήτρης Διαμαντίδης. Ρε, δεν πα' να συμμαχήσουν κογκλάβια και διαβόλοι και τριβόλοι; Έτσι ήρεμος, γαλήνιος που τον βλέπεις, σα Βενετσιάνος Δόγης, όταν έρθει η στιγμκή να πει την τελευταία κουβέντα, βγάζει απο μέσα του τον κρυμμένο Μπαρμπαρόσα, τον μέγιστο των πειρατών.

Μην τον μπερδεύουν με Μέσι και Ρονάλντο. Είναι ο Διαμαντίδης! Τεράστιος ο Μέσι, παικταράς ο Ρονάλντο, αν και δεν τον πάω διότι σαν να φιλοφλωροφέρνει, και δεν αμφισβητώ τον ανδρισμό του, αλλά δεν γουστάρω το lifestyle του. Μιλάμε για τον Διαμαντίδη, αυτόν που δεν τον σταματάει ο αντίπαλος ακόμα και στην καβάτζα του, στα χαρακώματα. Κι όταν τον βρει απέναντί του θα χάσει το κορσέ του και την καρτ βιζίτ του απο τον Δέλτα, Δέλτα, Δημήτρης Διαμαντίδης στο όνομα.

Είσαι πρόεδρος και έχεις στην ομάδα σου τον συγκεκριμένο Διαμαντίδη και συμπεριφέρεσαι σαν Κατίνα; Παναθηναϊκός είσαι, όχι τα Σέκλανα. Γιατί βγάζεις προς τα έξω ταραγμένη ψυχοσύνθεση; Υστερία. Μου είναι απίστευτο, ασυγχώρητο να έχω στην ομάδα μου Διαμαντίδη, Διαμαντίδηδες και ο πρόεδρος να μην περιμένει να δώσουν την απάντηση σε οποιονδήποτε οι παικταράδες μου, αλλά ο ίδιος. Με τρόπο που υποβιβάζει το όνομα Παναθηναϊκός, με τρόπο που μειώνει την προσωπικότητα των παικτών.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!