Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

ΣΟΚ:Παραιτήθηκε ο Αχιλλέας Μακρόπουλος !

 Την περασμένη Τρίτη και στο Δ.Σ που είχε υπάρξει με βασικό θέμα την υπογραφή της σύμβασης με την ΠΑΕ για το γηπεδικό, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη είχε υποβάλει την παραίτησή του. Οι σύμβουλοι προσπάθησαν να τον μεταπείσουν, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό και σήμερα ο επικεφαλής του Συλλόγου την παρέδωσε και επίσημα στα γραφεία και πλέον αποτελεί παρελθόν από την μάνα του λόχου.

Με τον ίδιο να αναφέρει αρχικά: «Έχω κουραστεί, έχω ταλαιπωρηθεί και έχει έχω αισθανθεί μεγάλες απογοητεύσεις. Γι' αυτό δεν μπορώ πια να συνεχίσω. Ευχαριστώ όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου και θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση για την παραίτησή μου».

Τις επόμενες ώρες αναμένεται να υπάρξει ανακοίνωση του Αχιλλέα Μακρόπουλου με την οποία θα αναφέρεται λεπτομερώς στους λόγους της παραίτησής του από τον προεδρικό θώκο του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!