Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Κολύμβηση: Χαραλάμπους: «Στόχος το εθνόσημο και ανάλογη πορεία στους άνδρες»

 Την πρώτη θέση στο αγώνισμα των 50μ. πεταλούδα Εφήβων, σημειώνοντας χρόνο 26.45, κατέκτησε ο Νικόλαος Χαραλάμπους από τον Παναθηναϊκό, ο οποίος με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας τόνισε: 

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη πρώτη θέση και το χρόνο που σημείωσα. Χρωστάω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους δύο προπονητές μου που με έχουν αναλάβει από Παμπαίδων Α’ και η πρόοδος μου είναι πολύ μεγάλη. Στόχος μου είναι να φορέσω το εθνόσημο και να συμμετέχω σε διεθνή μίτινγκ. Είναι ένα όνειρο που θέλω σύντομα να πραγματοποιηθεί. Νομίζω ότι μέχρι το καλοκαίρι θα καταφέρω να φτάσω στο σημείο που θέλω. Δυστυχώς, του χρόνου με τις πανελλήνιες ίσως μείνω λίγο πίσω στη κολύμβηση, γεγονός που με θλίβει. Όμως, θέλω να επανέλθω, να συνεχίσω στην κατηγορία Ανδρών και να έχω μια ανάλογη πορεία».
 
 
πηγή:panathinaikos1908.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!