Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Νταμπίζα Φύγε όσο είναι νωρίς γιατί δέν γουστάρουμε στη Λεωφόρο να πλησιάζουν τα απόβλητα της Τρούμπας!

 Έγινε και η παρουσίαση του δηλωμένου ΑΝΤΙ-Παναθηναϊκού Νίκου Νταμπίζα  Ο νέος τεχνικός διευθυντής δεν αποκύρηξε τα Πρωταθλήματα επί παράγκας, δεν αναφέρθηκε καν στην προ ετών δήλωσή του, ότι είναι αντι-παναθηναϊκός και μίλησε μόνο ποδοσφαιρικά για να μην έρθει σε δύσκολη θέση ο Τσαρλατάνος!

Η τοποθέτηση του σχετικά με τις αντιδράσεις του κόσμου του Παναθηναϊκού:
-Πως αντιμετωπίζετε τις αντιδράσεις που υπάρχουν προς το πρόσωπο σας;

«Δεν έχω έρθει ουρανοκατέβατος. Δεν έχω αποχή από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν έχω πρόβλημα να εξηγήσω ότι πρόβλημα υπάρχει προς το πρόσωπο μου. Δεν είναι το ιδανικότερο για τον κόσμο ότι έχω παίξει στον αιώνιο αντίπαλο. Αυτό είναι λογικό. Αν κάποιος δεν με αποδέχεται επειδή αγωνιστικά στον Ολυμπιακό, το σέβομαι. Είναι τιμητικό για μένα και ένα τεράστιο παράσημο ότι βρίσκομαι εδώ παρότι δεν είμαι αποδεκτός και είμαι υποχρεωμένος να το τιμήσω».

Φύγε όσο είναι νωρίς γιατί δέν γουστάρουμε στη Λεωφόρο να πλησιάζουν ουτε καν τα απόβλητα της Τρούμπας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!