Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Κανένας δεν είναι πάνω από την ανθρώπινη ζωή!

 H είδηση του τραυματισμού ενός παλικαριού 23 ετών στα επεισόδια στο Μεσολόγγι - αδιαφορώ για την οπαδική του ταυτότητα - μου προκαλεί θλίψη, για τον δρόμο που έχουν πάρει κάποια παιδιά. Ίσως ΤΩΡΑ ν' αντιλαμβάνονται όσοι μου τα... έχωναν, προ ημερών για το άρθρο που ανεβάσαμε σχετικά με τη Nova, ΠΟΥ το πήγαινα...
Τι μηνύματα ήθελα να στείλω, αλλά δυστυχώς απευθυνόμουν σε... κουφούς!
Ως δημοσιογράφος πρέπει να έχεις κάποιες αρχές και για εμένα η ανθρώπινη ζωή είναι απαράβατη. Όπως είναι η υγεία, η οικογένεια και η εργασία.

Δυστυχώς όταν κάποτε το είχε πει ο Ανδρέας Βγενόπουλος, στη μοναδική συνέντευξη που έδωσε σε αθλητική εφημερίδα (Εξέδρα των Σπορ), κάποιοι... πονηροί, έτρεξαν να σχολιάσουν ότι κακώς δεν είχε θέσει ως προτεραιότητα τον Παναθηναϊκό.

Ήταν άνθρωποι που είχαν την ΥΓΕΙΑ τους, την  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ τους και φυσικά την ΕΡΓΑΣΙΑ τους! Και μακάρι να την έχουν για πάντα.

Όμως αδέρφια, όταν χάσεις κάτι απ' όλα αυτά αντιλαμβάνεσαι τη σημασία του!

Και εγώ διαβάζοντας ότι χαροπαλεύει ένα παλικαράκι 23 ετών, δεν μπορώ να σάς γράφω ότι για όλα ευθύνεται η NOVA, οπλίζοντας το χέρι κάποιου με μειωμένη αντίληψη, ο οποίος στο επόμενο μάτς θα πάει και θα κάψει ζωντανούς, δύο - τρεις μεροκαματιάρηδες καμεραμάν, τεχνικούς ή δημοσιογράφους!

Δυστυχώς υπάρχουν άλλοι, που θέλουν να λέγονται... συνάδελφοί μου, που θα το κάνουν. Από εμένα δεν θα το ακούσετε ποτέ...

Υ.Γ. Εύχομαι από καρδιάς να μην προστεθεί ένα ακόμη θύμα σε αυτό τον μακρύ κατάλογο των δολοφονημένων παιδιών! Σάς το ορκίζομαι ότι δεν θα το ήθελε κανένα από τα παλικάρια που μάς κοιτούν από εκεί ψηλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!