Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΠΟΔΑΡΟ ΒΕΛΟΣ "Γιώργος Ιωαννίδης"


Με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θα αγωνίζεται για τα επόμενα τρία χρόνια ο Γιώργος Ιωαννίδης. Ο πρώην αριστερός μπακ του Ηρακλή, πέρασε με επιτυχία το πρωί της Πέμπτης, τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια κατευθύνθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ προκειμένου να υπογράψει το νέου του συμβόλαιο και να παρουσιαστεί και επίσημα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, παρουσιάστηκε έτοιμος να δικαιώσει τον Νίκο Νιόπλια, του οποίου ήταν προσωπική επιλογή: “Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Είναι σημαντικό να σε πιστεύει ένας προπονητής, και να μου το δείχνει. Θέλω να τον ευχαριστήσω, θα δουλέψω σκληρά και να καθιερωθώ. Εύχομαι υγεία σε όλους τους συμπαίκτες μου και να πετύχουμε τους στόχους μας. Μπορώ να παίξω και τις δυο θέσεις, ο προπονητής όμως επιλέγει. Εγώ θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου”, ενώ αναγνώρισε πως έχει μείνει λίγο πίσω, απο πλευράς φυσικής κατάστασης: “Έχω μείνει πίσω χάνοντας αυτές τις δυο εβδομάδες, έχω πάρει πρόγραμμα από τον γυμναστή της ομάδας. Δούλευα μόνος, και φυσικά θέλω ακόμα περισσότερη δουλειά. Θα τα δώσω όλα για να φτάσω στο επίπεδο των συμπαικτών μου”.

Όσο για το αν τον αγχώνει το βάρος της φανέλας, απάντησε: “Δεν θα έλεγα ότι με αγχώνει. Οι ευθύνες είναι περισσότερες, μπορείς να δουλέψεις καλά, υπάρχει πίεση, όχι όμως τόσο ισχυρή σε σημείο να φοβάσαι. Αντίθετα, είναι καλό. Το σίγουρο είναι ότι θα δώσω τα πάντα και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά”, ενώ τέλος αναφέρθηκε και στον τρόπο με τον οποίο έφυγε απο τον Ηρακλή: “«Δεν ήταν και το καλύτερο. Περίμενα με αγωνία πότε θα ξεκαθαρίσει το θέμα. Είχα μιλήσει με τον προπονητή, μου είπε πως με πιστεύει και όλα τελείωσαν εκεί. Δεν μίλησα με κανέναν άλλο σύλλογο”.

Ο νεαρός αμυντικός, θα αναχωρήσει το πρωί της Παρασκευής, μαζί με τον Ντάνι Φερνάντες, για την Αυστρία ώστε να ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα στην προετοιμασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!