Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Στίβος>>>Τζαναβάρας: ''Στόχος ο Μαραθώνιος της Αθήνας''

 Ο δρομέας μεγάλων αποστάσεων του Παναθηναϊκού, Παύλος Τζαναβάρας, προετοιμάζεται για τον Μαραθώνιο, όπου στοχεύει στην 6άδα, αν φυσικά οι τοπικοί φορείς του επιτρέψουν να... τρέξει στο στάδιο της Κορίνθου.
Ο δρομέας μεγάλων αποστάσεων του Παναθηναϊκού, Παύλος Τζαναβάρας, μίλησε για την προετοιμασία του, εν όψει του Μαραθωνίου της Αθήνας, αλλά και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει με τους τοπικούς φορείς που δεν του επιτρέπουν, αν και δημότης Κορίνθου, να προπονείται στο Δημοτικό Στάδιο της Κορίνθου.

Ο έμπειρος αθλητής του Τριφυλλιού ανέφερε αρχικά στην ''Πράσινη'': ''Φέτος η χρόνια ξεκίνησε πολύ καλά προπονητικά. Έτρεξα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού 3 χιλ., αγώνας που ήταν πιο πολύ προετοιμασία για τον ανώμαλο στα Τρίκαλα, όπου μαζί με τον Δρόσο και τον Πούλιο ήρθαμε τρίτοι στο ομαδικό στα 10 χιλ. 
 
Οι προπονήσεις συνεχίστηκαν, έτρεξα και στα Μέγαρα 10 χιλ. πανελλήνιο πρωτάθλημα, όπου ήμουν ο μοναδικός αθλητής του συλλόγου που τερμάτισε, αν και δεν πήγα καλά από θέση. Επιπρόσθετα συμμετείχα στις 2 Ιουνίου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα βουνού στα Γρεβενά και τερμάτισε δεύτερος, χάνοντας στο νήμα την πρώτη θέση και την πρόκριση στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ορεινού δρόμου.
Το καλοκαίρι έτρεξα πολλούς λαϊκούς αγώνες με επιτυχίες και νίκες, αποκορύφωμα η νίκη μου στο Ζάγκρεμπ στον Ημιμαραθώνιο σε 1,16''.

Ο Παύλος Τζαναβάρας τώρα προετοιμάζεται για τον Μαραθώνιο της Αθήνας, στην Κόρινθο, όπου μένει και ανέφερε σχετικά: ''Τώρα έχω στρέψει την προσοχή μου στον Μαραθώνιο της Αθήνας στις 10 Νοεμβρίου, που κλείνει τη σεζόν. Στόχος μου είναι να μπω στην πρώτη εξάδα. Παρ' όλη αυτήν την βαριά προετοιμασία σχεδόν επί 10 μήνες συνεχόμενα προπονήσεις πολλές φορές και 2 φορές την ημέρα, ευτυχώς δεν αντιμετώπισα σοβαρά προβλήματα με τραυματισμούς.

Ωστόσο το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με το στάδιο της Κορίνθου, όπου πηγαίνω για χαλάρωμα -συνήθως τρέχω σε ύπαιθρο και σε άσφαλτο- έτσι χρειάζεται να τρέχω και στο χορτάρι για να χαλαρώσουν λίγο τα πόδια μου από τους δρόμους''.

Και εξήγησε: ''Δεν ξέρω τι συμβαίνει όμως ο πρόεδρος του σταδίου, Γιώργος Φιλιππακόπουλος, κάθε φορά που πάω να τρέξω εκεί έχει συνεννοηθεί με τους φύλακες και με φωνάζουν και με βγάζουν έξω. Ο Παναθηναϊκός την άνοιξη είχε στείλει έγγραφο επίσημο στον πρόεδρο του σταδίου για αυτό το θέμα. Τότε είχε βγει ανακοίνωση ότι όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη να τρέχουν στο χορτάρι πρέπει να έχουν άδεια και κάποιο χαρτί. 
 
Όμως το δικό μας το πέταξε στα σκουπίδια. Μάλιστα την Παρασκευή έφερε την αστυνομία γιατί εγώ και ένας άλλος αθλητής τρέχαμε εκεί και μας φώναξε να βγούμε έξω. Πρέπει κάτι να γίνει. Δε γίνεται να μου απαγορεύει να προπονούμαι εκεί, είμαι δημότης Κορίνθου και ανήκω σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους της χώρας. Ελπίζω το θέμα να λυθεί το συντομότερο δυνατόν''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!