Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Εξάστερος>>>Γιόνας Ματσιούλις: «Τεράστια τιμή για εμένα»

 Ο Γιόνας Ματσιούλις τιμήθηκε από την πρεσβεία της Λιθουανίας στην Αθήνα και χαρακτήρισε ως τεράστια τιμή την απονομή του μεταλλίου από τους κυβερνώντες την πατρίδα του.

Ο Ματσιούλις ήταν σαφώς περήφανος και δήλωσε πως αποτελεί τεράστια στιγμή στη ζωή του το συγκεκριμένο γεγονός.

«Μου απονεμήθηκε αυτό το μετάλλιο από τον πρόεδρο της χώρας, για όσα καταφέραμε στο Ευρωμπάσκετ του 2013. Είναι ένα μετάλλιο για την εκπροσώπηση της χώρας μας, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο που μπορεί να απονεμηθεί και είναι τεράστια τιμή να το έχω στο στήθος μου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Λιθουανός άσος και πρόσθεσε:

«Το Ευρωμπάσκετ ήταν όλο απίστευτο, με την πρόκριση στον τελικό να αποτελεί την κορυφαία στιγμή για εμένα. Επίσης, αξέχαστη θα μου μείνει η στιγμή που μας απονεμήθηκε το ασημένιο μετάλλιο. Ήταν κάτι το μοναδικό για εμάς τους παίκτες και πιστεύω πως ήταν το ίδιο και για τη χώρα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Eυχαριστούμε για το σχόλιο σας!